Puan vermedi·56 syf.····Okunma: 08 Ocak 2026 08:21 Bu eser yazarla tanıştığım ilk eser oldu. Dili sade ve okuması kolay bir eserdi fakat anlatım da akışta bir rahatsız hissiyat verdi. Bütünleşmeden kesilen cümleler havada kalmışlık hissi uyandırdı bende. Yazarın hayatını biraz araştırdığım zaman kahramanımız Andreas ile ne kadar çok bağdaştığını anlama fırsatım oldu. Bu yüzden aslında bir nevi üstü kapalı bir otobiyografi yazılmış gibi hissettirdi bana bu eser. Çok büyük beklentiler ile okunursa yeterince mutlu etmeyecektir lakin kısa sürede okunabilecek bir eser olduğu için zihninizin yoğun olduğu, ağır kurgular ya da edebi metinler okumak istemediğiniz bir zaman diliminde şans verebilirsiniz bence.