Bence
Puan vermedi·576 syf.··
2026 34. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2026 16:06
Kitabın en güzel yanı her telden çalıyor olması. Aşk ,din,siyaset... Ne ararsanız var. Altını çize çize bir hal oldum. İlk kez Dan Brown okudum ve diğer kitaplarını da muhakkak okurum. Çünkü elimden bırakamadım. Çok çok akıcıydı. Filmini de izleyeceğim. İyi okumalar
Melekler ve ŞeytanlarDan Brown · Altın Kitaplar · 200442bin okunma
·
479 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kalemine sağlık Kader. 👏 Benim de listemde.