Puan vermedi·576 syf.····Okunma: 08 Ocak 2026 16:06 Kitabın en güzel yanı her telden çalıyor olması. Aşk ,din,siyaset... Ne ararsanız var. Altını çize çize bir hal oldum. İlk kez Dan Brown okudum ve diğer kitaplarını da muhakkak okurum. Çünkü elimden bırakamadım. Çok çok akıcıydı. Filmini de izleyeceğim. İyi okumalar