·380 syf.····Okunma: 08 Ocak 2026 20:26 bu kitap dizisini beğendiğim ve daha fazla içine girebilmek için okuduğum bi kitaptı fakat diziden ekstra bi şey aman aman bulamadım diyebilirim. anlatım güzeldi ama ilk defa bu kadar wattpad bi kitap okuduğum için yer yer cringe oldum diyebilirim. ilişkilerinin gelişimini ve o imkansızlıkları duyguları okumak çok keyifliydi karakterleri de sevdim fakat cinsellik tarafını okumak beni biraz canımdan bezdirdi. başlarda ilişkileri cinsellik üzerine kurulu olduğu için bu kısımların detaylı anlatılması normaldi fakat artık daha duygusal bi ilişki içinde oldukları zamanlarda da bu kadar betimleme ve detaylarla anlatması biraz hikayenin akışını ya da benim okumamı kötü taraflı etkiledi diyebilirim.