·98 syf.····Okunma: 08 Ocak 2026 21:57 Bu eserle birlikte ilk kez bir tiyatro metni okumuş oldum ve Shakespeare’in kalemiyle tanışmak benim için güzeldi. Dilindeki akıcılık, hayal gücünü besleyen anlatımı ve karakterlerin canlılığı, tiyatro metni olmasına rağmen insanı hiç zorlamıyor .Aksine, okurken sahneleri gözümde canlandırabildim. Shakespeare’in diğer kitaplarinida muhakkak okumaya çalışacağım.