·128 syf.····Okunma: 08 Ocak 2026 22:38 Spoiler yok ama genel olarak içeriğinden bahsedebilirim.
Durum hikayelerini okumayı sevmezdim, bir ön yargım vardı. Bu kitap sayesinde biraz daha kırıldı. İlk başta çok saçma anlamsız geliyordu ama toplumsal meselelere, bazı hayatlardan kesitlerle değinmesi çok güzeldi. Hatta içindeki hikayelerden Türk Ülkesinde eleştirdiği nokta, İçimizdeki Şeytan kitabında Sabahattin Ali'nin çoğunlukla eleştirerek değindi noktaya çok benziyor. İki yazarda, kitapları da gerçekten kaliteli. Genel olarak kitap her durum hikayesinde olduğu gibi okurun yorumuyla da derinleşmeye açık ve bu daha da güzel yapıyor bence.