Bir daha Wattpad kitabı okumam gerektiğini, kadını aşağılayan bu kitap sayesinde anladım. Klişe seviyorum diye okunan bu kitaplarda, kadın ne kadar güçlü gösterilmeye çalışılsa da hep 'bir eşyaymış' gibi yansıtılıyor ve maalesef bunu yazan da bir kadın. Yine üzücü bir durum ki okuyup beğenenlerin çoğu da kadınlar.
Mesela kitaptaki kadın karakter için geçen en bariz aşağılayıcı söz: 'Sanki ben dünyanın en lezzetli şeyiydim, o ise günlerdir tek lokma yememiş aç bir aslandı.' Yani bunu okuyunca nasıl bir tepki vermemiz gerekiyor? 'Vay be, çok etkilendim!' falan mı demeliyiz? Hele şu, 'Beni geniş omzuna çuval gibi attı. ' cümlesi...
Gerçekten çok ergence yazılmış, kesinlikle parasına değmeyecek, başından sonuna kadar doğru düzgün bir olayı bile olmayan 600 sayfalık bir zaman israfı. Yazma üslubu da hiç iyi değil, aklına geleni çok basitçe yazmış. 600 sayfa boyunca 13 yaşındaki bir kızın kendini kaptırdığı hayalleri okuyormuşum gibi hissettim, hiçbir ağırlığı yok. Kitabı okuduklarıma bile eklemedim, böyle bir kitabı okumuş olduğum gözükmesin diye. Neyse, yine de hep hakaret etmiş olmayalım değil mi, o kadar emek verip yazmış sonuçta.