Kambur ile tanıştım Esra Kahya ile ve hep şunu dedim yeni romanı gelse de sindire sindire okusam !
Sonunda almak nasip oldu Tepsideki Melek yazar yine mest etti .
Güliş ' in dilinden yazılan harika bir kitap olmuş.
Güliş evin tek çocuğu; eşyalarla , kuşlarla konuşuyor ve bizi çocukluk günlerinin en saf haline götürüyor .
Öncelikle karşılıksız, çikarsız , en güzel aşk nedir derseniz Hukem ile Leyla , Ali ile Zerde , Enver ile Zehra , Aydın ile Nevra sizi bekliyor.
Mümtaz amca var balkonda sizi bekliyor, hep balkonda çünkü evin içi soğuk .
Kambur kızın Apartmanına da yolumuz düşüyor .
Esra Kahya okumak cok güzel, her karaktere öyle anlamlar ve öyle bir geçmiş yüklüyor ki onlarla üzülüp onlarla mutlu oluyorsunuz .
İstanbul'dan Taşkoprü ye uzanan bir hayat yolculuğu var .
Kaleminize yüreğinize emeğinize sağlık hocam Esra Kahya edebiyat yolculuğunuz hiç bitmesin.
Son olarak tepside bir melek var , sizi bekliyor.