Puan vermedi·504 syf.····Okunma: 09 Ocak 2026 02:17 Tuhaf bir tecrube oldu benim için bu kitap.. Orhan Pamuk eserlerini bir solukta okurken bu uzun sürdü. Yer yer üzüldüm, yer yer tekrar üzüldüm. Mevlüd'e eşlik etmek guzeldi. Yanı sıra yakin tarihi okumak da guzeldi. Veee Mevlid'in Rayiha'yi çok sevdiğine yürekten inandım. O mektuplar bence Rayiha'ya yazılmıştı