Akıcı, okuması kolay ve keyifli bir kitap.
Kitabın ilerleyen sayfalarında karşımıza çıkan Atsineği isimli karakter Sokrates’e bir gönderme ve ortak felsefi yönleri var. Bu karakteri okumak benim için keyifliydi. Tam bir klasik metni, başka bir romanda okusam rahatsız olacağım tesadüfler rahatsız etmiyor. Arthur karakterinin dönüşümü, dinle olan çatışması ama en çaresiz anında yine dua etmeyi hatırlaması çok insaniydi. Tavsiye ediyorum, okuyun.
Öyleyse ben
Mutlu bir sineğim
İster yaşayayım
İster öleyim.