·416 syf.····Okunma: 08 Aralık 2025 00:00 Serinin 3 kitabını da okuduktan sonra vardığım genel düşüncelerim:
1- Her kitapta farklı karakterler var bu yüzden karakterle bağ kurmak zor. Birinci kitapta yer alan karakter ikinci kitapta yok.
2- Kitap beklediğim yönde evrilmedi ama gittiği yön de tatmin etti( birçok okur bunu söylemiş zaten).
3- Fikir çok güzel ve heyecan verici ama olay örgüsü ağır işlenmiş. Klasik bir kitap okur gibi ilerliyor sonlara doğru aksiyon yaratıyor.
4- Okurken bazı yerler havada kalıyor ama ilerleyen kitaplarla beraber soru işaretleri cevap buluyor.