·303 syf.····Okunma: 09 Ocak 2026 22:28 Kitabı okuyanlar ya çok beğeniyor ya da hiç beğenmiyordu. Açıkcası ben beğenmeyenlere daha yakın hissediyorum kendimi ama aslında kötü de değil gibiydi kitap. Biraz karışık aslında.
Popüler kültür kitaplarına önyargım yok, bu kitaba da güzel olacağını düşünerek başladım ama beklediğimi bulamadım. Garip bir kitap ve garip bir hikaye işlemesi. Kitabı kimseye okuyun diye önermem ama okuduğuma da çok pişman değilim.
Konusu da karakterleri de bana çok yakın ve anlaşılır gelmedi. O açıdan pek hikayenin içine giremedim, karaktere de yakın hissedemedim haliyle…