·440 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mayıs 2018 03:02 Bir Okay Tiryakioğlu klasiğini bitirmenin memnuniyetini yaşıyorum. Diğer okuduğum romanlarında olduğu gibi sıkmayan ve bölümler arası kopukluk olmayan bir eser. Yavuz Sultan Selimin ve Hilali istihbarat teşkilatının başı olan Vehimi Orhun Çelebinin kutsal emanetleri koruması için yapmış oldukları mücadeleyi anlatam bir kitap. Vehiminin vehimlerle dolu aşk macerası ise kitabın bence bir sürprizi olmuş. Tarih görecelidir ama merak ettiğim konu gerçekten Vehimi Orhun Çelebi gibi herkese korku saran bir çaşıtlarbaşının var olup olmadığıdır. İyi okumalar...