Kitap benim için çoook akıcıydı ve çıtır çerezlikti yazarın anlatımı çok güzel, karakterle bağa kurdurtuyo adeta kadın karakter zaten çok komik-patlıyorum ona- çok derin bir evreni yok basit. Heleki yeni fantastik tarzı kitaplar okumaya başlayanlar için önerimdirrr