Puan vermedi·108 syf.····Okunma: 09 Ocak 2026 22:51 Sonunu göremediğin büyük bir deniz… İçine, balık değil de hâlâ buradayım diyebilmek için atarsın bazen oltanı. Vazgeç i kendinde öldürmeyip tutkuyu giydirirsin; seversin, elde etmek için küçülürsün. Sonunda “oldu” demek için hırsı takarsın üzerine. Sonra bir bakarsın, yok olmuş her şey...Bıraksan hafifleyeceksin ama bırakamazsın. Tatlı gelir acı; bu, kazanma isteği de değildir. Bunalırsın, anlam da veremezsin. (Bu, vazgeçersen eğer kendine ihanet ederim sancısıdır biraz)
Dayandı Santiago; ama kimse anlamadı onu. Kazanmadı, kaybetti… ama ben “başardı” dedim.