Harry Hole serisinin 7.kitabı...Karakterler aynı fakat işlenen dosyalar farklı tabi.Bu yüzden okurken hiç kopukluk hissetmedim ve iyi ki seriye ilk kitaptan başlayarak gelmemisim dedim.Çünkü...abi bu ne biçim bir cibiliyetsizlik ,kitaptaki bütün karakterler mi şerefsiz olur ya?!Utanma denen bir şey yok,ben onların yerine utandım.Her neyse kısacası iyi ki uzun tanısıkligimiz yok dedirtti.Suçluyu her ne kadar tahmin etmiş olsam da karmaşık olay örgüsüne ve ....Bir gerilim-polisiye kitabı benden kolay kolay düşük alamaz zaten,bunun yerine Turtanın Tabanındaki Tatlılık mı alsaydım diye çok düsündürttü.Bu türde çok da geçmişiniz yoksa çok seversiniz yine de diyeyim ama Sudenaz bu oyunlara gelmez.