·192 syf.····Okunma: 10 Ocak 2026 02:39 Spolier !
Böylesine kolay okunabilir, akıcı bir kitabı bunca zaman bitirememiş olmak tamamen benim tembelliğim ve özel hayatımla alakalı öncelikle bunu söyleyerek başlamak istiyorum. Zülfü Livaneli’den birçok kitap okumuş biri olarak üslubu ve tarzı aynı diyebilirim. 68 kuşağına, yaşanan acılara yer vermiş bu kitabında. Sevdiğim bir yazar fakat 30’lara adım atmamla birlikte böyle kitaplar bana biraz yavan gelmeye başladı yani iyi ve kötü çok belirgin, Türk Filmi havasında ilerliyor hikaye.. Çok büyük dertleri var belki ondandır ama karı-koca hiçbir problem yaşamıyor mesela, o kadın çocuğu yalnız başına büyütüyor da hiç şikayet etmiyor. Kadının ailesi ses çıkarmıyor herkes çok iyi anlayışlı. İyi ve kötüyü net bir şekilde vermek için bu gibi detaylara girilmeyince çocuk kitabı edasında ilerliyor.. Yine de karmaşık ve yoğun dönemlerde kolaylıkla okunabilir.