Kitabı hayatımda küçük değişiklerle büyük etkiler yapmasını isterdim . Ama çok beklentimi karşılamadı çünkü olaylara ve olaylara verdiği örneklerler beni çok tatmin etmedi ve her olaya karşı hemen hemen aynı örnekler üzerinden gitmesini çok beğenemedim . Çünkü olaylar değişiyorsa örneklerin o etkiledi değişmesini isterdim .