Puan vermedi·400 syf.··
2026 3. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 11 Ocak 2026 11:51
Ahh El kızı..İcime dokundu hikaye..Nazan’ın naifliği ve fedakarlığı, sert kayalara çarpan dalgalar gibi parçalanıyor. Kitap bana şunu fısıldadı; Bazı kalpler o kadar kirlidir ki, karşısındaki saflık onlara sadece kendi çirkinliklerini hatırlatır ve bu yüzden o saflığı yok etmek isterler... ​Bir eve gelin gitmek değil, o evde asla "içeriden" biri olamamak... Kitap, dedikodunun bir insanın hayatını nasıl ilmik ilmik çözdüğünü, iftiranın ise nasıl en keskin bıçaktan daha derin yaralar açtığını iliklerinize kadar hissettiriyor... ​Okurken sık sık Neden diye sordum ama bu sorunun cevabı kaderde değil, insanın içindeki o karanlık mülkiyet duygusunda ve yargılama iştahında gizli bence.. ​ El kızını bitirdiğim de elimde sadece bir roman kapağı değil, boğazınızda düğümlenmiş dev bir hıçkırık bıraktı Nazan’ın hikayesi, aslında hepimizin içindeki o anlaşılma isteğinin ne kadar kırılgan olduğunu hatırlatan, vurucu ve sessiz bir çığlık.Çok sevdim,kesinlikle tavsiye @everestyayinlari #elkızı #orhankemal #everestyayınları #kitapblogger #kitaptavsiyesi
1000Kitap
El KızıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 202615,4bin okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.