Puan vermedi·400 syf.····Okunma: 11 Ocak 2026 11:51 Ahh El kızı..İcime dokundu hikaye..Nazan’ın naifliği ve fedakarlığı, sert kayalara çarpan dalgalar gibi parçalanıyor. Kitap bana şunu fısıldadı; Bazı kalpler o kadar kirlidir ki, karşısındaki saflık onlara sadece kendi çirkinliklerini hatırlatır ve bu yüzden o saflığı yok etmek isterler...
Bir eve gelin gitmek değil, o evde asla "içeriden" biri olamamak... Kitap, dedikodunun bir insanın hayatını nasıl ilmik ilmik çözdüğünü, iftiranın ise nasıl en keskin bıçaktan daha derin yaralar açtığını iliklerinize kadar hissettiriyor...
Okurken sık sık Neden diye sordum ama bu sorunun cevabı kaderde değil, insanın içindeki o karanlık mülkiyet duygusunda ve yargılama iştahında gizli bence..
El kızını bitirdiğim de elimde sadece bir roman kapağı değil, boğazınızda düğümlenmiş dev bir hıçkırık bıraktı Nazan’ın hikayesi, aslında hepimizin içindeki o anlaşılma isteğinin ne kadar kırılgan olduğunu hatırlatan, vurucu ve sessiz bir çığlık.Çok sevdim,kesinlikle tavsiye
@everestyayinlari
#elkızı #orhankemal #everestyayınları #kitapblogger #kitaptavsiyesi