·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ocak 2026 17:25 Tozak Köyü'nün bir ferdi gibi Kır Abbas'la beraber devlete bir kızıyor bir seviniyoruz... Bunca zamanda hiçbir şeyin değişmemiş olması da insanı çok üzüyor. Bizim yanımızda olması gerekenler neden hiçbir zaman orada değildir ve ancak iş işten geçtikten sonra varlığını hatırlatır? Bize dost olması gereken, bizim var ettiğimiz kurumlar gelip nasıl bizim yaşamımıza çomak sokar? İşte bunların kitabı.. Zamanında neden bu kadar tepki aldığını çok rahat bir şekilde anlıyorum, keşke anlamaz olaydım... İşin acısı bugün bu kitap yazılsa Fakir Hoca yine benzer tepkiler ile susturulmaya çalışılırdı...