#Okudumbitti
Sabahattin Ali - İçimizdeki Şeytan
Kürk Mantolu Madonna ve Kuyucaklı Yusuf'tan sonra Sabahattin Ali'nin okuduğum üçüncü romanı olan "İçimizdeki Şeytan"ı bitirmiş bulunuyorum. Yazarın kalemini çok beğeniyorum. Anlatımları güzel, akıcılığı ve olay örgüsü iyi işlenmiş. Kitapta Ömer'in kendi zayıf yönlerine İçimdeki Şeytan demesinden ötürü kitap bu ismi almış. Yapamadığı, başaramadığı şeyleri içinde yaşayan bir şeytanın yaptırmadığını söylüyor. Kitapta iki aşığın birbirinden uzaklaşması, kötü arkadaş edinmenin insanı nerelere sürükleyeceği yönünde anlatımlar var. Ve tabiki insan kendine şu soruyu soruyor "Acaba bizi bahanelere sığındıran içimizdeki şeytan mı yoksa kendimiz mi?" Okumayanlara tavsiye ederim.