Selam arkadaşlar bugün size okuduğum Sadako ve Kağıttan Bin Turna Kuşu kitabını anlatacağım öncelikle şunu da söyleyeyim acıklı bir kitap,Sadako bir sabah yine kalkıyor koşmaya gidiyordu Sadako hep koşmak isterdi ilkokulun son sınıfı olan 4. sınıfa geçmişti son yılı olduğu için arkadaşlarından ayrılcağından çok üzülüyordu ve koşu takımına katıldı katıldığı gibi okul 1. si oldu annesi onunla gurur duymuştu fakat her yarışın ardından bir baş dönmesi oluyordu hastaneye gittiler babasından duyduğuna göre lösemi hastalığına yakalandı hastalıkla mücadele için uğur getirdiğini düşünen Sadako 1000 tane kağıttan turna kuşu yaptı 1 yıl sonra hastane yatağında uyurken vefat etti dediğim gibi çok acıklı bir kitap bu kitabıda Eleanor Coerr yazmış