mayam sonunda biraz üstüne katladı,, ilk kez yapılınca birkaç gün sürüyormuş zaten olması, ben demiyorum yabancı ablalar diyor ama bende de öyle oldu, bir saat önce hamuru yaptım hatta az önce de birkaç kez katlama işlemi yaptım, buna ne denir bilmiyorum hahshd ama bildiğiniz sündürüp katladım kenarlarından,, yarım saate tekrar yapacağım bunu 🥳 nasıl olacak gerçekten çok merak ediyorum, EN KÖTÜ NE OLABİLİR Kİİİ? OLMAZ YANİ EEEE DÜNYANIN SONU MU

erge

@erge_
·
ben galiba ekşi mayalı ekmek yapmayı denicem
·1 alıntı·
133 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
erge
Gönderi Sahibi
bu büyüklerin oyun hamuru gibi, inanılmaz eğlendim ahahahs gecenin üç buçuğunda hamura şekil verdim çünkü bekleme süresi doldu,, şimdi sabaha kadar dolapta bekleyecekmişşş