Cam Şato’yu herkes övünce merak edip okudum ama açıkçası "ben nerede kaçırdım bu efsaneyi?" diye düşündüm. Hikâye zor ama “travmalar nerede?” diye diye kitabı bitirdim.
Kötü mü? Değil.
Abartıldı mı? Bence evet.
Cam ŞatoSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20244,973 okunma