𝙾̈𝙻𝚄̈𝙼𝙲𝚄̈𝙻 𝙺𝙾𝙽𝚄𝙻𝙰𝚁
Geçmişin bir önemi yok artık sadece bugün var.
Herkese Merhabalar...
Sizlere ne kitaptı ama ya dediğim bir kitap ile geldim.
Evet başlarda ne olabilir ki dedim.
Tabi hemen konuya da adapte oldum.
Her şey olan akışında gidiyor dedim heyecan var gizem var, aşk var ehh daha ne olsun.
Ama son 100 e gelince amanın dedim bu yaşananlar da ne?
Neler oldu , neler yaşandı böyle? Pessss...
Ama cidden pes dedirtti eee bu da biz okuyucuyu mutlu eden gelişmeler değil mi?
Kitabın ismi ve kapağına görür görmez bayıldım ama okuyunca içini de oldukça sevdim.
Aaa hemen yetişkin okurlar için olduğunu ekleyeceğim.
Zaten kitabın giriş sayfasında bunun için özellikler 'İçerik Uyarısı' yapılmıştı.
Dikkate almak gerek!
Sydney Denik o sekiz yaşında daha hayallerine karar vermiş genç bir kadındır.
Annesini erken kaybedince babası ve büyükannesinin ile daha çok büyükannesi ile yaşar.
Büyükannesi yaşamının son zamanlarında Alzheimer'a yakalanır.
Şimdilerde yüksek lisans öğrencisi olan Sydney ünlü Madrona Vakfın'da Vancouver Adası'nda yürütülmekte olan Alzheimer tedavileri için yürütülen özel bir ekibe katmaya iyi bir derece ve burs ile hak kazanır.
Ama tam da o gün yaşadığı çarpık ilişki ki bu onu bilmiyordu ama her şey aleyhine dönünce ne yazık ki okulda olan bursunu kaybetti.
Ama o her şeye rağmen sessiz kalıp o uçağa binip Vancouver Adası'na ekibe katılan son öğrenci oldu.
Hemen telefonun teslim etmesi gerekir kurallar gereği iletişim, internet, haberleşme yok!
Burada sadece yapacağın ise odaklanacaksın!
Sydney ilk günden daha olağan dışı şeyler ile karşılaşırken psikolojik destek de alacağını öğrenir.
Aynı zamanda DHEB İle mücadele edip ilaçlarını da aksatamaması gerekir ama ilaçlarını kesmesi söylenir.
Psikoloğu Kincaid olur onu hem kendinden hem de de Sydney'in kendisinden koruması gerekir.
İlaçları kestikten sonra yaşamaya başladıkları ise kendisine bile olağan dışı gelmeye başlar.
Bu ada da neler oluyor böyle???
Ahh ne siz sorun ne ben söyleyeyim okuyun öğrenin! Ancak öyle göreceksiniz!!!