·482 syf.····Okunma: 04 Mayıs 2018 18:07 İlk kitabını bititir bitirmez direk buna başladım. Hiç elimden bırakmadan okuduğum için hemen bitti ve kendimi boşlukta hissediyorum. Kitaba gelirsek ilk kitabın üstüne eklenerek artan mükemmellikteydi. Sahra'nın her şeyin farkına varması beni çok sevindirdi. Emir her zaman ki tatlılığını korurken her sayfa da Ahmet'i sevmediğimi söyledim kendi kendime. Okumanız gereken kitaplardan biri. Son olarak eklemek istediğim bir şey var.
"Binlerce kez hoş geldin Romeo..."