"Soldan sağa altı harfli bir tatlı,Meltem"
10/10
·248 syf.··
2026 8. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 14 Ocak 2026 00:16
Şermin Yaşar' ın kitaplarını neden mi seviyorum... Çünkü hep bir yaşam umudu aşılıyor insana,evet hüzünlendirdiği yerlerde çok oluyor ama mutlu sonla bitiyor hikayeleri... En dibe vurmuşta olsa kahraman, bir şekilde yoluna devam ediyor ve bitmesi en güzel sonla buluşuyor. Kitaplarıyla vedalaşırken diyorsun ki,keşke daha devam etseydi,bitmeseydi öyle de akıcı,sürükleyici bir uslup Ve Meltem ne güzel şey seni böyle mutlu görmek... Ve Selime Teyze umarım sende en az Meltem kadar mutlusundur...
Altı Harfli Bir TatlıŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202513,9bin okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.