Bu kitap çok güzel, çok kötü vb. şeyler söyleyebilmem mümkün değil ama herkesin okuyabileceği türde bir kitap olduğunu sanmıyorum. Birçok kişiye çok ağır ya da çok saçma gelecektir ama bu kitap deli kadınlara ithafen yazılmış aynı zaman da onların gözünden yazılmış bir kitap. Deliden çok yaşadığı şeylerin izlerini, korkunçluğunu hayatlarından atamayan, atamadıkça da onlarla daha da bir olan ve başka şey düşünemeyen, tekrar ve tekrar, tekrar ve tekrar aynı şeyleri yaşayan, aynı şeylerin belki de korkusunu yaşayan kadınlar var bu kitapta. Bu yüzden kolay bir kitap değil.
Umarım okuyabilir ve sağ çıkabilirsiniz etkisinden.