Arkadaşlar, son zamanlarda karşılaştığım ve ciddi anlamda rahatsızlık duyduğum bir konuyu sizlerle paylaşmak istiyorum. Eminim benimle hemfikir olan birçok arkadaşımız vardır.
Bu arada belirtmek isterim ki bu benim yeni hesabım; ancak 2023’ten beri bu platformu aktif olarak kullanıyor, gözlemlerime dayanarak düşüncelerimi paylaşıyorum.
Burası bir kitap platformu ve çoğumuz bunun bilincindeyiz diye düşünüyorum. Ancak ne yazık ki bu bilince sahip olmayan, hatta platformu bilinçli şekilde kirletmeye çalışan kişiler de var. Önceden de bazı rahatsız edici durumlar yaşanıyordu fakat son zamanlarda bu durumlar çok daha fazla ve farklı amaçlarla karşımıza çıkmaya başladı. Uygulamayı asıl amacından saptırmak isteyen, farklı niyetlerle kullanan kişiler giderek artıyor.
Lütfen bu tür davranışlara karşı sessiz kalmayalım. İtiraz edelim, gerekli yerlerde şikâyet edelim. Tamamen bitmeyeceğini biliyorum ama en azından az da olsa önüne geçebiliriz. Elimizden geldiğince karşı duralım.