·488 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ocak 2026 00:00 Son zamanlar okuduğum en iyi fantastik kitaptı. Bu kitabı bir booktok hesabında gördüğüm ve meraklanıp okuduğum için çok mutluyum. Normalde fantastik kitaplar pek tarzım değildir okumayı tercih etmem. Ama bu evrene bayıldım, sayfaları çevirdikçe içinde olmak istiyorsunuz. Jax Frost… Cümlelerine, hissettirdiklerine kapıldım. O kadar tatlı ki okurken sırıtmaktan ağzım yamulacaktı onu çok sevdim. Kendisi hem kocaman bir kurt hem de bir buzdan haberci. Kar fırtınaları yapıyor, kış için çalışıyor, buz pateni kaymayı seviyor ve aynı zamanda eşine koşulsuz sevgi besliyor.
Tam bir kış kitabıydı, eğer kara kışta ne okumalıyım diye düşünüyorsanız bu kitaba bir şans verin derim.
Xoxo