Şunu fark ettim ki ben romanın başkahramanını sevmezsem olay ne kadar ilgi çekici olursa olsun kitabı sevemiyorum ama yazarın burda başardığı şey de baş kahramana acayip sinir olup aynı zamanda hikayeden sıkılmıyor olmanız , Ayrıca İki kahramanın bakış açısıyla verilmiş olmasını da sevdim ,dar bir mekanda çok az karakterle iyi yürütülmüş bir eser ,gerçekten sinirbozan bir kitap ,yani şöyle keyifle bir kitap okuyayım diyorsanız okumayın, ruhu daraltan karartan ,adamı sinir eden türden bişey ,ya da okuduğumda çok hasta olmamın etkisiyle böyle düşündüm .