İnsanın ait olmadığı bir çevrede yaşamasından feci bir şey olamaz.
Alıntı
··3 alıntı·
6 +1'leme
·
9,5bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
😐🌿🙏🏻
Ve sonra ait olmadığın o yere uyumlanır, kimliğini kaybedersin...
Ve o çevreye ayak uydurmakla kendi olmak arasında kalması
Fazlasıyla ıstırap verdiği ve anksiyeteye de sebep olduğu kesin
O da farklı yerde yaşamayı denesin..🤔