Kitap çok enteresan başlarken bir anda saçma bir korku gerilim filmi izliyormuşum gibi mantıksız, anlamsız ve alakasız şeyler okuyorum devamında. Bir kitabın sürükleyici olması o kitabı iyi yapmaz. (Aklıma değersiz bir hayat kitabı örneği geldi ilk olarak). Nobel edebiyat ödülü verildiği için merak ettim ama merak edecek bir şey yokmuş.