Subjektif bir inceleme yapmak gerekirse kitap çok akıcı değildi. İlk 150 sayfa boyunca olayların ne zaman başlayacağını ya da neden hala başlamadığını sorguladım. 470 sayfa bir kitaptı birkaç gün içerisinde bitebilecekken 1 haftada bitirebildim. Şahsen ben çok zevk alarak okumadım. Kötü değildi ama biraz şişirilmiş bir kitap olduğunu düşünüyorum . Daha iyi retellingler okumuştum. Yine de şans verilebilir. Kısaca konusundan bahsetmek gerekirsek Avolon’u leş yiyicilerin sarmasından ötürü Peter kendisine çocuklardan oluşan bir grup kurar adı Şeytanlardır. Tabii Peter bu çocukları özellikleri zor durumda olan ve başka şansı olmayan çocuklardan seçmekte ( kaçırmaktadır). Çünkü Mist’in içine girdikten sonra herkes yalnızdır. Kızıl Kemik, Sekue ve Abraham Peter’ın en eski şeytanlarındandır ve bu savaşta ona yardım etmektedir. Ve tabi bir de Nick’miz var annesini terk edip kendi hayatından kaçmaya çalışırken Peter’le karşılaşır. SPOILER!!! NE DEMEK NICK ÖLÜYOR. Saçmalama Nagihan. 450 sayfa boyunca yaşayan adamı sonda harcamak ve Peter’ı yalnız bırakmak bilemedim yani. Peter’ın UluBoynuzun oğlu olduğu en baştan belliydi ama şaşırmış gibi yapalım hadi. Çok fazla kaybın olduğu bir kitaptı. Modron’sa bencil bir tanrıçaydı sadece.