Son zamanlarda okuduğum en iyi yazılmış metin diyebilirim. Anlatımı ve dili çok kuvvetli bir yazar olduğunu düşünüyorum. Roman hakkında söylenebilecek en doğru şey çok gerçekçi olduğudur. Olaylar, hayatın günlük akışı, insan ilişkileri, dünyanın acımasızlığı, bu acımazsızlığı yaratanların kendini haklı bulma kibri ve insanlara hissettirdiği tedirginlik. Yazar bunları hiçbir ajitasyona başvurmadan, sade ama etkileyici bir dille anlatmış. Çok beğendim. Katie KitamuraYakınlaşmalar