Benimle konuşan bir kitapla kaderimin yönünü belirledim ve 15 dk içinde sona geldim. Tekrar okuyup farklı tercihler yapıp beni nereye sürükleyebilir diye merakımı giderecegim. Arkadaş önerisi ile kütüphaneden edindiğim ve yeni bir tarz kitabı da tanımaktan mutlu olduğum bir okumaydi benim için. Kütüphanenizde olması gerekir mi bence gerekir. Arkadaşlarımıza oyun gibi okutabiliriz eğlenceli :)
"Herkes seçimlerini yaşar ve kaderini kendi belirler"