Öncelikle, kitap muazzam kurgulanmış; dili, olay örgüsü ve geçişleri mükemmel. Bilimi, beyin yakan doza yaklaştırmış ama açıklayıp sevdirmiş yazarımız. Objektif olarak kusur bulmak zor. Kendi fikrimce tek kusuru; bir 100 sayfa daha uzun olsa, bizi daha da sarsa, bir kaç olaya daha dalıp bizi daha da derinlere çekseydi keşke diyorum. Bu bir eksiklik olarak anlaşılmasın yalnız. Hatta budur belki alâmetifarikası bu eserin. Çok başarılı bir kurgu olduğundan daha da uzun okusaydık keşke dediğim için söylüyorum bunları. Aslında bir yergi değil övgü diyelim.
Gelelim konumuza...
Hayatınızda kırılma noktanız var mı? Peki ya şöyle olsaydı dediğiniz oldu mu? İllaki olmuştur. İşte kitabımız bunları sorgulatıyor okuruna. Ve okurken şu cevapları bulduruyor. Eksik veya yanlış seçimlerimizin bütünüyüz biz... Bunlar bizi biz yapan, ev gibi hissettiren, tanıdık olan ve sıcaklık duyulan... Peki bizi biz yapan şeyler ve sevdiklerimiz için neleri göze alabiliriz? Tüm cevaplar bu sorunun içindedir belkide. Kuantumu yol belleyip haritamızı kalbimiz pusulasında açmamız gerekir bazen. En iyi cevap ta bu oldu benim nazarımda. Özetleyecek olursak yazdıklarımı; aile ve sevgi herşeydir. Seçimlerimiz ise bizdir. Kitabı okuyun, okutun ve bu dediklerimi sakın unutmayın... Unutmadan; Okunma skalamı da belirteyim 'Şaheser' diyebilirim. Teşekkürler...