O kadar uzatıyorsun ama karakter gelişimi sıfır. Simon'ın clary sevdası beni aşırı yordu zaten. Önüne bak biraz ya. Clary desen tamam abla anladık yani herkes en çok seni seviyor ve herkes o yüzden seni savunacak. AMA BU BURNUNUN DİKİNE GİTMENİ GEREKTİRMİYOR.
Diğer yan serilerini(cehennem makineleri, son saatler gibi) merak ettiğim için zorlayarak devam ediyorum. Ama 3.kitaptan sonra giderek daha kötü oluyor seri