·472 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ocak 2026 00:00 Yazarın daha önce ateş şahidi kitabını okumuş ve pek beğenmemiştim. Ama bu kitap, inanılmazdı ya. Gerçekten çok iyiydi. Temposu yüksek, bol gerilimli ve bol kanlı sahnelere sahip bir kitap. Zaman zaman temposunun düştüğü ve konuyu çok uzattığı anlar oldu ama o kadar kusur olsun. Genele baktığımda gerilimi yüksek bir kitaptı. Özellikle psikiyatri hastanesinde geçen sahneleri ve kitabın son sayfalarını kalbim yerinden çıkacakmış gibi heyecanlanarak okudum.