·128 syf.····Okunma: 17 Ocak 2026 12:29 Konu olarak ilkte falcıya biraz benzettim. Tabi falcı da karanlık bir tema, bir lanet vardı. Burada ise yine günden güne zayıflayan ama kilosu belli olmayan biri var. Sonu tamamen mutlu ya da mutsuz bitti diyemem yarı hüzünlü yarı mutlu bir son demek daha doğru olur. Karakterlerin aralarında ki ilişki, ana karakterin içinde bulunduğu durumu kabullenmesi ve son günlerini iyi bir insan olarak geçirmek istemesi etkileyiciydi. Sanırım King'den hep karanlık bir temaya alışınca böyle durumlarda insan tuhaf hissediyor.