·344 syf.····Okunma: 17 Ocak 2026 13:35 vay anam vay.. katil-kurban kitabı olduğunu biliyordum da ters köşe üstüne ters köşe yiyeceğimi tahmin etmemiştim. hiçbir tahminim çıkmadı ve 'şimdi tamam' dedikçe katilden uzaklaşmışım meğerse. helal olsun yazara, ne diyelim.. bu arada jack sen nasıl dedektif olmuşsun be kardeşim, ben daha çok düşündüm daha çok üstünde durdum olayların.. sigara iç dur anca keş herif.
bir de monologlar biraz baydı ama yine de iyiydi. 'katil kim?' tarzı veya hesaplaşmalar, intikam üzerinde okuma yapmak istiyorsanız tamamen sizi doyuracak bir kitap olduğunu söyleyebilirim. herkese iyi okumalar.