Puan vermedi·128 syf.··
2026 4. kitabı
Kopenhag üçlemesini çok keyifle okudum. İnanılmaz akıcı bir dili var yazarımızın. İlk iki kitap içimi sıcacık yapıp beni çocukluğuma götürürken üçüncü kitabı yazarın dürüstlüğüne şok geçirerek okudum, yer yer sinirlendim, nasıl yaparsın bunu diye bağırmak istedim. Ebbe ile olanları bir şekilde telafi etsin istedim. "Bu kadarı da olmaz akıllan artık" diye delirdim. Ama oluyor işte, yaşamak biraz da hata gerektirir. Tove, tanıştığımıza çok memnun oldum.
BağımlılıkTove Ditlevsen · Monokl Yayınları · 20241,082 okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.