Neden Kur'an'ı Kerim'i okumalıyız?
Puan vermedi·704 syf.··
2026 2. kitabı
·
80 günde okudu
·
Okunma: 17 Ocak 2026 21:16
Kalplere sükûnet veren ancak O'nun kelâmıdır. Huzur bulmak adına: "O (Allah’a yönele)nler, iman eden ve Allah’ı anmakla kalpleri huzura kavuşan kimselerdir. Şunu iyi bilin ki gönüller (ancak) Allah’ı anmakla huzura kavuşur." (Ra'd, 28) ​Doğru yolu bulmak için: "Bu (öyle bir) kitaptır ki onda (ve onun ilâhî kelâm olduğunda) hiç şüphe yoktur. O, muttakîlere (Allah’ın emirlerine uygun yaşamak/aykırı davranmaktan sakınmak isteyenlere) doğru yolu gösteren (öğreten)dir." (Bakara, 2) ​Öğüt almak için: "(Kur’an) mübarek bir kitaptır ki onu sana; âyetlerini iyiden iyiye düşünsünler ve aklı olanlar öğüt (ve ibret) alsınlar diye indirdik." (Sâd, 29) Maddi ve manevi yönden şifa bulmak için: "Biz Kur’an’dan, inananlar için şifa ve rahmet olacak şeyler indiriyoruz. Hem ruhânî marazlara hem de cismânî hastalıklara şifadır. (Kur’an) zalimlerin de (inkârlarından dolayı) ancak ziyanını artırır." (İsrâ, 82)
Din
Feyzü'l FurkanHasan Tahsin Feyizli · Server Yayınları · 20232,259 okunma
··
1 +1'leme
·
279 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Mamoste
Gönderi Sahibi
Rabbim okuma konusunda tekrarını nasip etsin. Ah ya Çok az biliyoruz 🤲