·336 syf.····Okunma: 18 Ocak 2026 00:26 Kitabın geneline baktığımızda memnunum. Fakat, kitabın sonu beni hiç tatmin etmedi, beğenmedim. Jane doe karakterine gelirsek, obsesifliği ve sosyopatlığının gayet iyi yazıldığını ve okuyucuya aktarıldığını düşünüyorum ve bu kadar iyi karakter yazabilmişken, okuyucudaki gerilim yavaş yavaş zirveye doğru tırmanırken, "climax" diye adlandırdığımız kısımda hiç tatmin olmadım asla kabul edilebilir değildi. Kitabın konusunun ve karakterlerin bu kadar iyi işlenildiğini göz önünde bulundurursak, güzel bir finalle sonlanması gerektiğini düşünüyorum.