Ben kitabı okurken çoğunlukla keyif aldım ve zevkle okudum. Lakin, bazı noktalarda Nora'nın hikayesi - sadece bana mı öyle geldi bilmiyorum- tekrarlarnıyormuş yahut tekrar tekrar aynı şeyler okuyormuş gibi hissettim. Felsefesi, anlatmak istedikleri, evreni , yarattığı atmosfer , yazarın üslubu vb. hepsi çok güzeldi, yaratıcıydı. Fakat, az önce de belirttiğim gibi kitabın ortalarında ve yavaş yavaş son noktalarına doğru olan kısımlarında sürekli Norayla ilgili daha önceden okuduğumuz hikayelerin, gittiği evrenlerin tabiri caizse ısıtılıp ısıtılıp önümüze koyulduğunu hissettim ve bu da bir yerden sonra benim kitaptan kopmama ve hikayeden sıkılmama sebep oldu.