Emir ve Hasan arasında hep bir üstünlük meselesi vardı. Emir ondan utanıyordu ara sıra onu küçümseyerek kendini tatmin ediyor sonra pişmanlık duyuyor.O malum sahnede dayanamadım tacizci Hasan' a sen onun köpeği gibisin diyor ama insan köpeğinin bile acı çekmesini izlemez ki...Her şeye rağmen Hasan tekrar onunla konuşmaya çalışıyor ve onu koruyor.Babasıda onun tıpkısı babama hiç benzemiyorum demişti :hayır o Ali'ye sen Hasan'a yaptın.Hasan' ın onu affetmesinin sebebi kendini hep bir alt sınıf olarak görmesi ve bu sebeple sesiz kalmaya alışmasındandır.Belki kitap bitti ama ben Emir' i affedemiyorum