·96 syf.····Okunma: 18 Ocak 2026 17:25 Marai'nin okuyup bitirdiğim 3. Kitabı oldu. Mumlar sonuna kadar yanarda eski iki dostun uzun yıllar sonraki yüzleşmesi, İşin aslı judit ve sonrasında ise bir adamın bitmiş iki evliliğin üç kişi tarafından değerlendirilmesi farklı bakış açılarıyla güzel anlatilmisti. Bu kitabında ise kadın ve erkeğin yıllar sonra yüzleşmesi vardı. Yoğun anlatımlar yarıdan sonra zirveye taşınıyor, hayata bakış açısını güzel yakalıyor yazar. Ben severek okuyorum. Cusuotra kitabımı da kısa süre sonra okumayı planlıyorum. En azindan farklı bir yazar denenmeyi fazlasıyla hakediyor. Herkese keyifli okumalar ,