·107 syf.····Okunma: 18 Ocak 2026 22:44 Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, anlamakta güçlük çektiğim kitaplar arasında yerini aldı. Karakterler çok fazla ve isimleri de akılda tutulamayacak kadar karmaşık. Kitabı daha önce okuyanlardan aldığım tavsiyeler neticesinde karakterlerin kim olduğunu yazarak okuma yaptım ve ancak kitabı bitirebildim.
Kitabın kurgusuna gelecek olursak; daha en başından belli olan bir cinayeti adım adım izliyoruz. Cinayet sonrasında tanıklardan alınan ifadeler beni ikna etmedi. Ben ölen kişinin suçsuz olduğunu ve esas suçlunun ortaya çıkarılacağını düşünmüştüm ancak yanılmışım. Kimin öldürüleceği belliyken tüm mahallelinin kayıtsız kalması, engel olmak yerine izlemesi, yavaş yavaş duyarsızlaştığımızı bizlere hatırlatıyor.
Sonuç olarak okuduğum için pişman değil aksine okuyabildiğim için kendimle gurur duyuyorum :)