Beğenerek okuduğum bir kitap oldu. Tüm duyguların anlatıldığı,apaçık,sansürsüz bir şekilde karşılıklı yer alan nir mektup roman. Kitabı okurken bazı bilgilere de sahip olmak gerekiyor savaş tarihi biraz da biyoloji. Bunlara rağmen kitap akıp gidiyor.