·220 syf.····Okunma: 19 Ocak 2026 09:53 Bu kitap tam bir “thought daughter” akımı romanı. Başta bilinç akışı tekniğinin noktalamadan kelime seçimine kadar her unsurda kullanılmış olması çok hoşuma gitmişti, sonrasında biraz bunaltıcı buldum. Özellikle hoşuma giden noktalar küçük bir kızın veya genç bir kızın iç dünyasının derinliğini göstermesi, ana karakterin gözlemciliğinden, yani bakılan yerine bakan kişi olmasından etrafındakilerin sürekli duyduğu rahatsızlık, bir de alıntı yapılası sözler. Revize edilmediği için zayıf bulduğum kısımlar alıntı miktarının kitap roman mı yoksa aforizma derlemesi mi diye sorgulatacak kadar çok olması, ana karakterin kitabın büyük bir kısmında sayıklaması ve çeşitli anlatılar uydurması, ana karakterin iç dünyasını görmenin ona özel bir şey olduğunu düşünürken yazarın diğer iki karakter için de aynı şeyi yapmış olması. Sonuç olarak ben fikri beğendim ama yazarın bu kitabının göklere çıkarılacak kadar da iyi olduğuna inanmıyorum.