Puan vermedi·88 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ocak 2026 22:15 Thoreau’nun "Yürümek" kitabı, doğada yürüyüş yapmanın aslında ruhu özgürleştiren bir eylem olduğunu anlatır. Yazara göre yürümek sadece bir yerden bir yere gitmek değil, modern hayatın stresinden ve kurallarından kaçıp gerçek benliğimizi bulma yoludur. İnsanların şehir hayatıyla çok fazla evcilleştiğini düşünen Thoreau, kitabında "Bütün iyi şeyler yabanıl ve özgürdür" diyerek bizi doğanın vahşi saflığına geri çağırır. Kısacası bu kitap, ayaklarımızın bizi götürdüğü her adımda aslında zihnimizi de özgür bırakmamız gerektiğini hatırlatan bir rehber gibidir. Kitabı ben beğendim okumak isteyenlere de öneririm. Okuyacaklara keyifli okumalar ️